onsdag 23. februar 2011

Save the children!


I dag startet dagen med at jeg måtte kjøre Ole heeeelt til Grålum ( 15-20 min ) klokka halv ni! Det er veeeldig tidlig når man overhode ikke er i form! Trodde seriøst jeg skulle grine...men det gikk ok.. Kom meg hel hjem og sov helt til kl 13..! :O Men var litt godt da :P

Klokka 18 kom Ramona til meg. Da var jeg sånn passe klar for action, sånn passe, men det tok seg opp utover HELDIGVIS! Vi dro til Stopp Kjøpesenter på Tunejorde for og kjøpe sunn snacks ;) Vi skal nemlig være så sunne som mulig sammen fremover nå :D Resten av livet, faktisk! Når vi kom inn på senteret og skulle gå til Meny, så ble vi stoppet ( ironisk nok ) av en selger! Han var fra Redd Barna, så Ramona måtte høre på hva han hadde å si..blah blah blah! Vi sa vi skulle tenke på saken mens vi var i butikken.. Trodde vi skulle komme oss unna vi da, men når vi kom inn i butikken, så kom vi på at selgeren står jo rett ved der kassene er!!! Så ja, han stoppet oss selvfølgelig når vi kom ut igjen.. Ramona skrev under på et ark og ble medlem, jeg sa klart i fra med et ''NEI!!'' Så til Ramona, ''Velkommen til Redd Barna'' ;P

Etter Stopp, dro vi til Caroline for å se en film og kose oss med den sunne snacksen ;) Det vil si, vi måtte kjøpe sjokoladeegg med melkekrem..er jo snart påske..snart...en gang..neste mnd :P Filmen vi så på var Batman, The Dark Knight. Heath Ledger ( r.i.p ) spiller bare så utrolig bra psyko i den filmen!! Han alene får den filmen til nesten og bli en av mine favoritter! ;)

Etter filmen dro jeg for og hente Ole på jobb. Han jobber 200% om dagen!! Så han er veldig sliten når han kommer hjem, forståelig nok.. Så nå blir det en sen middag, så laller vi alle mann :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar